Bakfylla med minigolf!

Hallå!
Gårdagen blev trevlig, utav det jag kommer ihåg. Haha. Nej men det blev lite mycket av det goda, fast det var ändå lugnt! Har ju varit gånger det blivit värre, hehe. Träffade återigen trevliga människor sen förr, det är alltid lika kul. Däremot så ska man inte säga grejer som man inte kan hålla.
Kan säga att jag sov som en stock, fy fasen vad trött jag hade varit hela kvällen och lite sprit på det hela blir man inte piggare av.

Vaknade i morse, och mådde faktiskt förhållandevis bra, blev däremot lite sämre när jag började att äta mina mediciner idag. Usch det är något jag inte gillar, att ta piller. Nu är jag ändå tvungen men det tar emot.
Så är nu till och från illamående, ont i magen och huvudet... Känns inge bra med tanke på att jag i natt åker till Spanien.

Förut idag blev det lite minigolf med Jocke, Fia och p3, jag råkade visst förlora stort. Hade inte turen på min sida. Haha. Jocke tog hem segern.
Nu blir det snart lite käk, bakpotatis & fläskfilé med la familia, vilket är syskonen med dess respektive, mor och Fredrik. Mumma!

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0