Malena Ernman i Eurovision song contest 2009

Nu är det alltså klart, Sverige kommer att skicka Malena Ernman med låten La Voix till Moskva. Jag är inte så insatt i det hela men blev att jag kollade på det med Joakim och p3 och så fixade vi käk. Det var trevligt, blev även lite gutiar hero spelande. Självklart ska p3 ta hem segern hela tiden. Haha.
Sen så blev det att jag sov över, hehe. Skönt att få sova borta lite.
Snart står det väl på alla löpsedlar "fel låt vann", som det gör varje år. Haha, men känns bra att hon vann i stället för Caroline af ugglas, tror inte det i så fall hade gått så bra ute i Europa.

Nu sitter jag här hemma hos mamma igen, har precis gjort mig i ordning och snart kommer pappa hit och då ska vi övningsköra lite. Känns bra!
Ikväll ska jag titta på Beck, vet inte än med vilka om det blir med Joakim m.fl. eller om det bara blir här hemma med mamma och Robert.
Ska avsluta här, för pappa är här vilken sekund som helst!

Puss, så länge.

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0