Snart fredag.

Hej!

Nu är jag hemma och har precis packat upp och duschat. Känns ungefär som att klockan är 03:00 mitt i natten. Är helt slut, seg i hela kroppen och känner mig lite små deprimerad. Just nu händer det ständigt jobbiga saker runt omkring mig. Men dagen i Stockholm har varit trevlig även om det blev en lång dag, det var ganska speciellt att besöka en Moské och en synagoga, samtidigt som det var lite facsinerande även om jag inte kan dela deras åsikter och deras tro med min.
Vi fick även lite fritid till shopping, blev inte jätte länge men ändå en stund. Köpte ingenting men hittade ett par jätte fina gladiatorskor på Monki för endast 300kr som jag ville ha, men de fanns inte i "rätt" färg. Tyvärr. Hittade också mycket annat fint som jag skulle vilja ha, som ett par jätte fina svarta sommat skor, lite gladiatorstuk med kilklack. Fast blev ändå inget köp, har knappt inga pengar men de lilla jag har måste jag också försöka spara.

Känns väldigt skönt att det är fredag i morgon, desto mindre skönt att jag har  mycket plugg som måste bli klart och att jag går från 8:15-15:30 i morgon.
Efter skolan ska jag träffa en person som gör mig glad och som alltid lyckas finnas där vid ens sida och det lär behövas just nu. På något sätt känns det som att Peyton i serien One tree hill, att hennes citat stämmer, "people always leave". På något sätt gör dem alltid de, även de man aldrig trodde sådant om.
Och det är sjukt att man kan känna avundsjuk och lycka på en och samma gång, på något som glädjer er samtidigt som det känns jobbigt för att man nyligen hade det så själv men hann aldrig njuta det lilla extra. Oj, vad jag börjar glida iväg när jag egentligen bara tänkte berätta om att det ska bli kul att få träffa Lisa i morgon! Hehe.

Nu kom precis Robert och Zingo över, så ska ut i köket och vara lite social ochsedan gå och knoppa. Är så väldigans trött och nedstämd så sömn på det blir kvällens medicin.

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0