Vilse i hagacentrum

Hallå!

Nu har jag äntligen kommit hem, men nu är veckans jobbigaste skoldag gjord. Var ganska hungrig när jag kom hem, så rotade i frysen och lyckades hitta en lite baguette som jag har gjort i ordning med lite skinka och rödlök! Så gott!
Usch, just nu tycker jag verkligen att det är skit jobbigt att gå till skolan, bl.a. för att det är mycket att göra samtidigt som det inte är det, och med det menar jag vi ska lämna in 2 uppsatser, ha ett prov i matte, läst ut en engelska bok, en idrott upggift och förmodligen ett prov eller så i Profilen men allt det här är inte föräns vecka 14. Men jag orkar verkligen inte att ta tag i något av det där, så det är lite segt och en del av de går inte att börja med ännu.

Var hos tandläkaren i morse, blev riktigt arg då för det första hon gjorde när jag låg där i stolen som en mupp var att kommentera min tungstav, att den bara var ivägen och om jag någonsin skulle få problem med mina tänder så var det endast piercingens fel, hon menade även på att jag kunde bita av tänderna i sömnen. Just då låg jag bara och hummade och orkade inte säga emot, men sedan så frågade jag ifall de kunde göra något åt mitt lilla hack som jag har i en tand, men då sa hon, "nehe du, det tror jag verkligen inte för det är tack vare den där grejen du har i munnen" och då blev jag riktigt arg, för det lilla hacket har jag haft i några år! När jag sa det till henne blev hon bara tyst. Grejen var den att hon sa allt väldigt otrevligt, därför blev jag likadan.

Det lustiga var när jag skulle gå från Haga efter tandläkarbesöket till Risbergska, vilket är väldigt nära och jag har gått där tidigare, men på något sätt lyckades jag ändå gå helt vilse i haga. Slutade med att jag nästan var hemma hos Sofia i björkhaga, så fick bara vända och gå tillbaka. Fattar inte hur jag lyckades med det, men till slut kom jag fram till skolan ialf. Blev lite mer försenad än planerat, men men.

Nu ska jag äta upp min macka, sedan lägga mig på sängen ett tag och läsa ihopp om att sova lite, har varit så trött de senaste nätterna. Sen lite senare blir det att försöka plugga lite matte eftersom jag ligger efter. 
Jag har en sådan träningsvärk i hela kroppen efter igår när jag och johanna simmade i 1,5 timmar. Hehe.

Malin


Denna som hon ville jag skulle plocka ut. Dessutom frågade hon ifall jag
tog ut den när jag sov. Haha! Och mitt lilla hack ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0