Kort, kort!

Hallå!

De här två dagarna har jag verkligen haft fullt upp, har inte hunnit blogga någonting.
Idag har jag varit på Universitetet med Jonny, kollade på två olika program. Det ena verkade ganska bra, det var ungefär en fortsättning på det som jag går just nu.
Sedan åkte jag och Jonny hem till honom, efter ett tag kom pappa och hämtade mig för vi skulle ut och köra lite. Det gick bra, körde bl.a. hem till landet och där lagade vi lite mat, det blev kycklingfilé inlindad i bacon och potatisgrantäng och färska champinjoner. Sen efter några timmar körde jag hem till mamma igen.
Sen jag kom hem har jag pratat i telefon och duschat.
Ska kanske hem till Joakim och sova där inatt.

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0