Träffat Johanna!

Hallå!

Idag har jag varit "duktig", känns som det var igår.. Men det var idag, började med att jag, Joakim och Sofia gick upp 06:30, åt gemensam frukost, vilket jag inte gjort på evigheter, sedan åkte jag och Joakim iväg för att simma, simmade 30min, sedan blev det att göra sig klar och åka iväg till skolan. Blev en skön start på dagen, även om jag var väldigt trött i morse och är det fortfarande.
Skoldagen blev ganska kort, ingen engelska och dessutom teori på idrotten, sen blev det hem och så kom Johanna. Vi har inte gjort något särskillt, suttit och pratat en del. Var verkligen evigheter sedan vi sågs, men nu blir det lite ändring på det. Hehe.

Nu sitter jag här och ska kanske fixa något käk och sedan åka till Jonny och Niklas, eller så äter jag senare ikväll och åker dit först. Ska bli trevligt.
Skönt med fredag i morgon.... För övrigt är det Risbergskafesten ikväll, men ska inte gå. Har ingen lust för olika anledningar.

Men nu hinner jag inte sitta här ska fixa lite.
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0