Träffat Johanna!

Hallå!

Denna dag har gått ganska snabbt och jag är väldigt trött just nu. Sen har jag gått och trott att det är onsdag vilket gör mig lite besviken när jag upptäcker att det faktiskt bara är måndag.
Först blev det skola, en ganska slapp och skön dag, sedan blev det iväg till Gustavsvik, där jag först simmade med joakim i 20min sedan med Johanna i en timma. Joakim hade redan varit där en halvtimma när jag kom så. Träffade även Jajja där, egentligen skulle Lisa ha kommit men det blev ett missförstånd. Efter simmningen så gick jag och Johanna till sjukhuset, hon åkte hem och jag åkte hem till mig.
Nu sitter jag här och har precis duschat, ska hem till Jocke ett tag. Kan bli trevligt :)

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0