Tiden bara rusar förbi än.

Skönt med helg! Har nyligen städat rummet, men blir mer städning i morgon i hela lägenheten och lite mer noggrant då. Vaknade tidigt imorse, igen. Blev att ta droppar i öronen som jag verkligen hatar, gör ont och svider och vill aldrig rinna ner i örat. Känns konstigt, känns som att det var nyår igår och det är redan snart mitten i Mars, och jag är snart 18... Sjukt snabbt allting går, hinner inte tänka och känna efter. Snart är det väl höst... Haha!
Nu har jag lust att ringa Lisa och träffa henne, men det går inte! Ringa går men inte träffa, sen blir det att träffa Joakim m.fl. (vet inte riktigt ännu vilka som ska med), först vara på jobbet och fixa med bilen sedan ikväll vet jag ännu inte...
Ialf inte vara hemma, det fixar jag bara inte.


Det är tomt och saknaden är stor.
Hur hanterar man sådant?


Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

stay strong!

2009-03-07 @ 17:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0