Stressad av allt stress



Vanligtvis brukar jag vara väldigt glad och sprallig vid denna tid, för att våren är på väg och att man ändrar om klockan så kvällarna blir längre och ljusare, men just nu känner jag mig stressad och förvirrad om hur allting kommer att bli, jag blir även stressad på grund av all stress.
Jag misstänker att det är för stressen jag ständigt har så ont i magen och det jobbiga illamåendet som aldrig vill försvinna.
Känns jobbigt och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera den.
Ibland önskar jag även att man bara kunde stänga av alla känslor i kroppen, för jag är hela tiden rastlös... Det kryper i benen och jag klarar inte av att sitta still i längre stunder.
Så då är frågan, hur ska jag göra för att inte bli stressad av all stress?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0