Sovmorgon!

Hej!

På temat idag var det eget arbete, och eftersom jag jobbade en del igår tänkte jag att jag kan ta sovmorgon då och försöka plugga lite i kväll igen. Så när jag väl får sova ut lite så vaknar jag första gången 06:30, nästa gång 07:30 och sen vid 08:30 med en väldigt irriterande huvudvärk, men gick upp då ialf.

Nu sitter jag klar och förberedd för att gå till bussen, haha. Men vet inte än om jag ska ta den vid 10:11 eller 10:41... Vilket dilemma (?).
Ladde förut ner "nya msn", har varit seg med det för jag tyckte att den som jag redan hade var ganska bra. Fast nu har jag den nya, lite seg kanske men jag tycker än så länge att den inte alls är speciellt bra. Tycker det enbart är svårt att se vilka som är offline och så vidare... Men men, kankse vänjer mig så småningom!

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0