Som ett litet barn

När jag och Lisa satt och kollade på film, var The sisterhood 2, vilket var ett av mina favoritböcker när jag var mindre. Naturligtvis blev jag så trött när jag satt i sängen och då sa Lisa att jag kunde lägga mig ner. Det gjorde jag och råkade somna... Haha, lyckas alltid med det, men för en liten stund sen vaknade jag inte av mig själv utan utav Lisa som fixade med sin packning och då blir man som ett litet barn. Vet inte riktigt var man är och blir så extra känslig vid saker. Det är lite konstigt faktiskt, man känner sig så sömning men samidigt ensam och rastlös.
Så tror jag ska lägga mig på sängen igen, försöka sova en liten stund och vakna av mig sjäv så jag blir som vanligt.... Haha.

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0