Skön kväll med L & J.

Hallå!

Fredagskvällen blev lyckad, det var riktigt kul att få träffa er igen! Var väldigt längesen  och vi hade det riktigt kul. Blev en lugn kväll tillbringad hemma hos mig i stan. Johanna är för tokig ibland, hon berättade om en dröm att hon den här gången blev jagad av ett vildsvin, (hon har tidigare drömt om björnar och hon är as rädd att träffa på en sådan när hon är hos Kenneth) och mitt i alltihop säger hon bara "Ja, ni vet inte hur det känns att bli jagad av ett vildsvin" och jag drack precis lite dricka och den åkte ut genom både näsa och mun. Förstår inte vart hon får allting ifrån... Haha.
Idag var Johanna tvungen att åka lite tidigare för att hon skulle träffa Peter, men Lisa är kvar och vi kollar på film.
I eftermiddag ska jag kanske övningsköra lite och ev. ut till pappa. Fast vet inte ifall jag i så fall blir kvar över natten, känns lite konstigt nu för tiden att sova där.
Vad som händer framåt kvällen vet jag ännu inte...
Får blogga mer sen för måste vara lite social mot Lisa och kolla på filmen ;)

Malin


Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0