Skön dag!

Hallå!

Idag har det varit väldigt fint väder, man får lite vårkänslor. Vanligtvis brukar tisdagar vara mördardagar i skolan, men denna tisdag har varit riktigt soft, fick börja 1 timma och 45min senare än vanligt, då var vi på en teater, sedan hade vi eget arbete och en lektion vid 14:30, men den gick jag aldrig på för jag ligger ganska bra till i det ämnet just nu. Så vid 11:00 åkte jag hem till Lillebror och satte mig och pluggade där.
När jag kände mig klar för idag med pluggandet så åkte vi och jonny ut till m-berg ett tag, de skulle titta på jeans och lite fönsterlister.

Nu sitter jag här och har precis gjort i ordning en macka med skinka, gurka och en massa rödlök! Mums. Hade också tänkt att titta klart på ett andra avenyn avsnitt som jag började titta på igår, lite senare blir det ev. att träffa Joakim.

Puss

Malin


Kommentarer
Postat av: johannisen

vad söt du är :)<3

2009-03-18 @ 10:11:49
URL: http://johannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0