Nyligen simmat

Hallå!

Denna dag har jag försökt att plugga för det mesta. Det har tyvärr inte gått så jätte bra. straxt efter 16:00 åkte jag och Joakim iväg för att simma, det var skönt. Men tyvärr var det bara 25 meters bassänger p.g.a simtävlingar, och så var det väldigt mycket folk mot slutet, men nu i efterhand är det så skönt! Så nu har jag precis duschat och satt mig här, ska straxt ringa Lisa, såg att hon hade ringt.

Lite senare kommer Robert, Fredrik och Joakim över för att äta. Annars blir det inget speciellt ikväll. Känns som denna vecka kommer att gå ganska snabbt, har planer varje dag enda fram tills fredag.

Förut fick jag reda på en väldigt jobbig sak, kan inte berätta vad det handlar om förräns om det blir bestämt eller inte. Bara hoppas på att det blir bättre inom en snar framtid.
Ska inte utråka er mer här, nu ska jag ringa upp Lisa.

Malin


Me . Skulle vilja gå tillbaka dit för ett tag.


Haha hittade denna bild, var ganska längesen den togs. Det är ialf Lisa på
Eriks moppe tror jag. Men kände att den måste jag lägga upp med tanke på att
jag ska ringa henne nu!


Kommentarer
Postat av: kingen

va haru fått reda på ? :)

2009-03-16 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0