Nu lite grann i efterskott!

Hallå!

Dessa dagar har jag haft väldigt mycket för mig, olika skäl till att jag inte hunnit blogga. Men nu kan jag göra det en snabbis. Det har varit full rulle överallt. Så får försöka "ta igen" lite grann nu i efterhand.
Går dagen så blev det att övningsköra en del, var även ute hos pappa då ett tag, käkade och lite sådant! Där var Linda med lille Edvin. Så söt, han är endast 5veckor så det är en liten färsking, som jag fick hålla i och gosa med! Framåt kvällen övningskörde jag hem till mamma igen. Blev mycket nya saker igår inom körningen... Hehe!
Igår kväll var Jocki och Sofia här ett tag, trevligt. Inklusive Robert, men han behöver man knappt nämna för han bor ju nästan här.

Idag har jag varit i skolan, blev att stanna kvar och diskutera lite grejer så var inte hemma föräns straxt efter halv fyra, så nu har jag precis duschat eftersom jag var väldigt frusen, ska snart diska och sedan iväg till Joakim och träffa allihopa. Våra kvällar är ganska mysiga faktiskt :)

Blir galen på min granne som bor ovanför mig som jämt sitter och spelar trummor... Börja tänka på det eftersom han gör det just nu, och det är så störande. Låter precis som att han satt i mitt vardagsrum. I morgon ska jag träffa Max, plus så är det sista gången det blir en mördartisdag. Har haft det i hela 7veckor nu.. Men efter morgondagen är det över.

Jag är så väldigans trött, har sovit så himla dåligt i en veckas tid, men jag kan inte somna, även om jag lägger mig på sängen när jag är som tröttast och det är lite lustigt eftersom förut somnade jag vart som helst och framför allt när som helst, även när jag pratade i telefon med folk! Haha! Men då räckte det med att jag la mig på sängen så ZZzzzZZ...

Nu ska jag ialf göra det sista innan jag blir hämtad och lite sånt. För övrigt, en grej som jag tycker är coolt som ni andra kanske inte kan förstå poängen med. Men jag ska få övningsköra Joakims bil, volvon! :D As fränt ju med tanke på att det är hans största ögonsten och att han gör allt för den. Wehoo!

Men skriver kanske senare, beror på hur mycket jag klarar av att sitta still... Det går upp och ner.
Puss!

Malin



Denna bilden togs i Lördags, det är Niklas med ett par glasögon som man
får lite större ögon i. Haha!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, helgen har varit bra! <3

2009-03-02 @ 20:09:13
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0