Lördagen straxt förbi

Hallå!

Gud vad denna dag har gått snabbt. Har tillbringat den framför allt med Joakim och P3, men så var även Jonny, Niklas, Christian och Vickan med ett tag:)
Har varit ute hos pappa en lite kort stund, ungefär 15min. Men hann ialf prata lite med honom, var ett tag sedan. Har annars varit på Jobbet en del, pojkarna har fixat med deras bilar lite och jag har iakktagit samt försökt pluggat lite matte. Haha! Vi var även iväg till Subway för att käka lite, mycket gott var det!

Nu har jag kört en liten stund, ungefär från jobbet, några varv i stan och sedan hem. Det var kul! Klockan är redan 18:40, känns som att den nyss var 3. Jag orkar inte med söndag i morgon och gå till skolan nästa vecka, är ganska skoltrött. Skulle vilja jobba eller gå någon väldigt slapp linje, visst det jag går är inte så "jätte" jobbigt, men tillräckligt för stunden.
Nu i kväll ska jag kanske hem till Joakim eller något, beror lite på. Något trevligt blir det ialf... Är just nu väldigt trött så det är svårt att tro att jag kommer vara vaken om 1 timma, men lyckas nog med det! Känns som jag aldrig sover längre, men det blir väl en baksmäll snart, skönt blir det!

Egentligen så vill jag träffa LISA, NUUU! Men hon kan inte och det är tråkigt, för vi vill ju ses!
För övrigt, det är lite komiskt, mina läsare har ungefär ökat med dedubbla på mindre än en vecka. Så något intressant lär jag skriva, haha... Men undra vad?

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0