Just nu hatar jag Matematik B

Idag har jag försökt plugga matte för att jag ligger verkligen efter, ungefär med 10 sidor. Vet inte riktigt hur jag har lyckats med det? Men det värsta är att jag har fastnat nu, och jag kan inte göra mer och det blir jag stressad över eftersom jag ligger så pass mycket efter som jag gör.

Om 2 timmar blir det att dansa, ska  bli skönt att röra på sig. Känns samtidigt lite konstigt, får se hur min reaktion blir. Hehe. Sen efter dansen ska jag träffa Max en liten stund och senare ikväll blir det att träffa Joakim m.fl.
Nu ska jag straxt övningsköra lite, tror jag. Ska nog köpa hårfärg och färga håret någon dag i veckan, det får bli blondt (bara hoppas på att det inte blir gult) och sedan så småningom kommer jag bli mörkare... Skönt ska det bli!

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0