Hur många fler kan det bli?

Jahapp, nu är det snart början på en ny vecka, alltid lika kul... Eller inte. Fast tror den kommer gå ganska snabbt sen är det lov i drygt 1 vecka, blir ju lite mer eftersom det är påsk.
Nu ska jag snart knoppa, känner mig tung i huvudet, känns som om jag böjer mig frammåt och sedan böjer upp huvudet igen så ligger det kvar frammåtböjt. Blev det krångligt? Hur som helst, har ont och det känns konstigt.


Jag hatar att förlora och älskar att ha rätt, men ibland är det väldigt jobbigt när man har rätt. För det är inte det rätta som alltid är bäst.
När jag tänker på det så gör det ont, det var 5 st... På knappt 1 år, nu 6 st... Snart 7st... När är nästa? 
Jag klarar inte av det, och denna oro och förtvivlan, men värst är sorgen.


Oj, inte meningen att kladda ner bloggen med psycho inlägg. Men det är sanningen, och det är ni som väljer att läsa och jag vad jag ska skriva. Hehe.
Men här kommer det en bild från sommaren, jag har tagot bilden genom mitt fönster när jag är hos pappa. Miss.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0