Hos Lillebrorsan!

Hejsan!

Denna dag har varit väldigt jobbig för jag har haft en väldigt jobbig huvudvärk, eller rättare sagt jag har en jobbig huvudvärk. Dessutom var jag tvungen att vara kvar i skolan till klockan 15:00 för att jag skulle ha mentorsamtal. Efter samtalet åkte jag upp på stan och väntade på Niklas, och nu sitter jag hemma hos honom. Han står och förbereder maten, vilket är hemmagjorda köttbullar, potatis och sås.
Tanken var att jag skulle åka hit och sätta mig och plugga, har verkligen jätte mycket i skolan just nu och så ligger jag efter i vissa ämnen. Men har så fruktansvärt ont i huvudet så vet inte ifall jag klarar av att plugga. Ska försöka men vi får se hur det går med det.

Blir lite små irriterad på mig själv för att jag missade ett ganska viktigt samtal idag för att jag hade lektion och inte kunde smita därifrån. Men men...
Nu ska jag ialf sätta mig och försöka plugga får vi se hur det går.
Egentligen har jag bara lust att lägga mig på sängen i ett mörkt rum och blunda... Känns bättre för huvudet, åtminstone smita ifrån allt plugg.

Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0