Hinner aldrig sätta mig här.

Hallå!

Oj, vilket tempo denna dag har varit i. Fast det har varit en "skön" dag, fint väder, inte varit i skolan så mycket och för stunden glömt bort allt plugg jag har.
Hade inga lektioner förutom matte, så jag åkte dit tills den skulle börja, fast då började alla gå ut istället, då visade det sig att de hade ändrat tiden så vi fick börja matten en timma tidigare så jag missade hela lektionen. Lite små irriterande för jag behövde hjälp och så åkte jag till skolan i onödan.

Efter min lilla tur till skolan åkte jag upp på stan för att träffa Annette, vi käkade och gick på stan ett tag. Det var mysigt och trevligt att träffa henne. Så det måste bli lite oftare.
Köpte ingenting men hittade en fin portmonä på Åhlens, den var svart med spets för 100kr. Funderar på att köpa den när jag får studiebidraget om den inte har tagit slut till dess.
När jag kom hem efter staden åkte jag och mamma hem till Annika och fikade lite.

I morgon ska jag till Stockholm med klassen, vi ska besöka en Synagoga och en Moské, för vi håller på och jobbar med Judendom och Islam. Sen blir det även lite fritid på stan. Ska bli trevligt... Så i morgon kommer jag inte att blogga föräns ganska sent på kvällen (som ikväll).

Usch, just nu eller sen en tid tillbaka har jag varit så stressad och haft ont i magen för att jag inte riktigt vet vad som händer, och det är jobbigt för att jag kan inte göra något bara stå på sidan och bli lidande. Men samtidigt gäller det att komma ihåg att jag inte är den enda som "lider" av det. Fast jag är ständigt orolig över allting som kretsar det.
Bara att hoppas på förbättringar.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa eller något. Jag är rastlös och känner mig lite alone.

Malin


Jag skulle vilja ha lite värme så att man får lite färg :)


Är jag inte bedårande i detta hår?
Pass på o njut av det blonda för det är en tidsfråga innan det sker en förändring!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0