Hemma och ska försöka plugga.

Hallå!

Idag så är jag hemma istället för att gå till skolan, jag hade inget teckenspråk, behövde inte gå på engelskan och idrotten... Den råkade jag hoppa över. Men på planeringen så stod det "eget arbete", tror jag (vi ska göra en ergonomi uppgift). Så hoppas på det!
Tänkte att det får bli sovmorgon, men vaknade vid 8 och låg och vred mig i sängen till klockan 10:00. Har dröm väldigt konstiga drömmar i natt, en del av dem kändes jätte verkliga så jag var tvungen att fundera på om något av de hade hänt. Sjukt!
Nu sitter jag här och har fixat lite, ska börja plugga men har verkligen ingen lust alls. Men måste verkligen försöka komma igång.

Malin


En suddig bild, men det är jag och Doris :)
Vad gosigt det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0