Håltimme i skolan.

Hallå!

Just nu sitter jag i skolan har håltimme, från 9:30-11:30. Så då satte jag mig i ett grupprum och tänkte kolla ut lite fakta om fosterdiagnostik, ska göra en uppsats om det på Naturkunskapen. Men har än så länge inte börjat kollat runt.

Idag blir det en kort dag i skolan, det är bara matte och naturkunskapen kvar, sedan slutar jag.

Ska ner till jobbet (flyttbyrån) och hälsa på ett tag, kanske sätta mig där och plugga lite matte, försöker verkligen komma ikapp det som jag har missat, satt igår och pluggade tills jag fastnade och inte kunde göra mera. Fast nu är det bara några få sidor kvar att tills jag ligger enligt planeringen. Skönt!


I eftermiddag/kväll någon gång ska jag dra iväg och simma med Joakim, men det får bli någon gång efter han har slutat jobbat. Ska bli skönt men blir nog inte lika länge som sist. Annars har jag inga större planer för dagen, men kommer nog hem ganska sent eftersom jag ska till jobbet, simma och träffa Joakim.


Igår var det mycket konstiga känslor, blev glad för det ena och väldigt arg för det andra. Det är egentligen väldigt konstigt hur känslor kan förändras så pass snabbt, från att vara på bra humör till raka motsatsen. Ni vet så där arg så att det verkligen svartnar för ögonen och man inte kan hantera verkligheten. Det är jobbigt och väldigt sjukt att det kan gå så snabbt och så pass mycket upp och ner.


Nehe ni, nu ska jag nog börja leta efter lite fakta och sedan iväg och äta lite snabbt klockan 10:45, för klockan 11:00 ska jag träffa studievägledaren, har en del frågor och funderingar. Blir intressant och höra vad han säger, får berätta om det blir några stora förändringar.

Malin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0