Haft flyt.

Hallå!

Idag så blev det en kort dag i skolan, skönt! Efter blev det att åka till jobbet, där träffade jag på Ewa, pappa, Mattihas och Joakim. Satt och pratade ett tag, längesen jag träffade dem (förutom Joakim), sedan åkte jag och joakim i väg för att simma. Det var ganska segt idag eftersom det blev sent på eftermiddagen och framförallt för att jag har så fruktansvärt ont i mina ben!
När vi simmat åkte vi hem och fixade käk med Sofia, kollade lite på tv och så åkte jag hem straxt efter 21:00.
Nu sitter jag här med hårfärg i mitt hår, måste blondera ner det lite. Peppar, peppar ta i trä att det inte ska bli gult. Så småningom kommer det ialf bli mörkare, men då blir det att gå till frisör och fixa det (när jag är lite rikare).

Hade världens flyt idag, gick iväg för att fixa med lite grejer och fick ett besked av 3 på än gång! Kändes bra, träffade även Carro då. Det var lite småkul.
Denna vecka har trots allt gått ganska snabbt, redan torsdag i morgon. Nu ska jag däremot gå och kolla hur håret ser ut så att det inte är alldeles för gult eller så.
Puss!

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0