Grillat kött!

Hallå!

Förut innan dansen åkte mamma och jag ner på jobbet där Joakim, p3, jonny, Niklas, Fia, Christian och Vickan var och höll på och mekade. Sofia hade tråkigt så hon fick följa med mig på dansen och titta, det var nog lite kul;)
Sen efter dansen följde Max med mig hem ett tag.

Nu sitter jag hemma hos Joakim och ska kolla på Beck som började för 2 min sen på 4:an, så vi missar lite i början. Och ska vi straxt äta, det blir grillat kött med potatisklyftor. Ska bli väldigt gott med grillat, ser lite små kul ut när de sitter där nere i ovädret och grillar. Haha. Brukar ju vanligtvis vara lite varmare ute när man grillar, men vi har alltid grillat året om!

På tal om annat känner jag mig väldigt omtumlad efter allting, har svårt att acceptera och förstå att det är så. Vill kunna ändra på saker och ting.
I morgon blir det att träffa brudarna, ska bli riktigt kul fast först blir det skitskola.

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0