För segt!

Hallå!

Alltså dessa dagar vet jag inte riktigt vad som hänt, har inte hunnit eller funnit mig tid för att sitta här. Tänkte egentligen ha gjort det här lite tidigare ikväll men fick bli nu.
Dagen i skolan var skön, en redovisning och mentalträning. Även om man fick vänta 3timmar på mentalaträningen som var lite mindre kul. Efter skolan blev det att träffa Johanna, mycket trevligt. Men hon blev inte kvar hela kvällen för hon skulle göra annat, så sen vid 21:30 åkte jag och Robert iväg för att hyra en film. Vi ville ha någon rolig, och så hittade vi en hyfsat ny film som heter "Teeth", och det var en rysare/komedi, och var så jäkla värdelös att jag slumrade till ett litet tag.
Vi trodde att det var ungefär som Scary movie men det var de verkligen inte.

Nu efter lite tv-tittande och sådant sitter jag här, är väldigt seg och fryser så jag blir tokig. I morgon blir det att sova tills jag vaknar, sedan iväg med Joakim och lite andra människor har jag för mig och fixa med hans bil! Hehe.
Och jag ska försöka att bli bättre! Haha!

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0