Dans med döva

Idag på idrotten hade vi dans med RMS och RGD (de döva), vi skulle bugga och dansa Rock'n roll. Vi dansar väldigt sällan på idrotten och det blir lite pinsamt att dansa, speciellt med de döva. Och en del av dem känner inte takten alls så det blir lite galet. Hehe. Fast dans är ju kul!

Jag blir galen på mitt internet, bilddagboken och msn. Internet har varit segt ikväll och det går inte att logga in på bilddagboken och nu äntligen så kom jag in på msn, blir irriterad ju.

Just nu är Ballar av stål på tv, det är lite små roligt. Men kollar inte så jätte mycket, lyssnar mer eftersom jag försöker plugg lite inför provet i morgon. Det är funktioner, och jag känner en jobbig press, sen är det snart nationella. Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0