Bugg

Idag på dansen var det ganska trist, var lite killar och av de få var de ännu färre som är roliga att dansa med. Blev ganska mycket sittande. Tänkte först gå efter halva lektionen för jag känner mig nere och denna dag har ett datum som blir känsligt. Men blev kvar hela timmen som jag är glad nu i efterhand att jag blev, för har inte tränat på hela helgen så en timmas dans var det minsta jag kunde göra.
Fick skjuts hem av Annette och Max, så har redan hunnit med att duscha. Nu försöker jag få tag på min käre mor som är iväg och fikar med Lotta.
Resten av kvällen blir det att äta, kanske Joakim kommer över och sen blir det nog beck. Skulle verkligen behöva plugga, men har inge ro i kroppen och framförallt ingen lust.
Denna dag har eller är ganska jobbig, mycket konstiga känslor och funderingar, det är ju trots allt den 15 mars, det har hänt mycket på detta år. Ska försöka tränga undan allting för det blir bara jobbigt och saker jag vill få svar på kommer jag inte få svar på.
På tal om något annat, har haft nervryckningar i högra ögonlocket hela dagen igår och idag, as irriterande.

M


Hatar sådana destruktiva inlägg, men det var inte med meningen. Nästa blir nog lite annat! Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0