Beundrar dig.

Hallå!

Denna dag har varit skön, hade bara profil och idrott. Efter blev det att åka upp på stan, möta mamma för att sedan åka till jobbet, där vi satt ett tag med pappa, Chirster och Matthias.
Sen åkte jag hem för att plugga lite, har gjort klart matten så jag nu ligger där man ska vara, sov även lite middag:)

Igår kväll när jag färgade håret blev det väldigt fult kan jag säga, det är gult. Så måste använda silverschampoo, tänkte t.o.m först vara hemma från skolan idag p.g.a det gula håret.

Jag tänkte på en sak, jag beundrar mina vänner, speciellt Lisa just nu. Jag tycker hon har och är väldigt duktig och säger Grattis till henne för att hon lyckats göra det på egen hand! Bara hoppas att det inte blir något som gör så det går snett nu. Hehe. Så jag beundrar henne väldigt mycket just nu!

I morgon är det fredag och det ska bli så galet skönt, även att veckan har gått snabbt så ska det bli skönt att vara ledig. Ska kanske hem till pappa ett tag på lördageftermiddagen, fast det är ett tag kvar tills de som vi får se vad som händer.

Annars har den här dagen varit lite små jobbig, har haft mycket tankar och funderingar och kroppen exploderar snart med massor av konstiga känslor. Jag är dessutom ständigt orolig för vissa saker och det tar på krafterna. Går tyvärr inte att beskriva mer med ord hur jag känner, vill även skydda personerna de handlar om.

En annan sak som både är uppmuntrande och jag vet inte vad, men om bara 2 veckor så är farmor och farfar hemma i Örebro igen. Känns lite små konstigt, de åkte ju ganska nyligen men de har ju en tid att passa. Eftersom jag och farmor blev "bästa vänner" i somras också så kan det ju bli trevligt. Även att det blir mycket gnäl ; )

Malin


Den här bilden gör också bara att jag längtar så grymt mycket till sommaren,
hoppas den blir lika trevlig som förra. Men hur skönt kommer det inte att bli
att bara gå med bara armar och ben?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack Malin, du är den bästa! <3

2009-03-13 @ 09:21:05
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0