3 månader sedan.

Ibland blir jag verkligen inte klok.
För lite mer än tre månader sedan fick jag en ny dvd som jag har i rummet hemma hos mamma, men jag har aldrig hittat en knapp på själva dvd:n så jag kan trycka ut skivan. Har alltid tagit hjälp av dosan som tillhör. Men igår kväll när jag tänkte kolla på ett Sex and the city avsnitt så hittade jag den knappen på själva dvd:n. Det var liksom gömd på något sätt. Låter hel konstigt, men jag bad förut t.om. andra att hjälpa mig att kolla om den fanns, men eftersom ingen av oss hittade den trodde vi att det inte fanns någont. Men nu, äntligen har jag lyckats hittat den.
Bra va ?

Annars, Grattis till Jonny idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0