Minigolf + pappas f-dag.

Nu har man precis kommit hem, har varit hos pappa och grattat honom eftersom han fyller år idag.
Grattis till honom! <3
Fast blev väldigt trött när jag fått sätta mig ner, känner att lite sömn skulle inte skada hehe.Skulle kunna gå ner och lägga mig i bilen, så skönt att sova där. Fast ännu skönare om någon kör så man vaggas... Haha .  Men hade tänkt att göra lite annat välbehövliga saker, ska senare träffa Joakim igen, skulle nog titta på någon film eftersom i morgon sticker han. Sen skulle även han låna datorn min och ta lite musik från mig.

Tidigare idag var jag, Joakim, Fia och p3 iväg för att spela lite minigolf, blev äventyrsgolfen i Gustavsvik, lite små kul faktiskt. Man märker tydligt vem som är den dåliga förloraren, haha. Jag kom inte först men inte sist... Haha!
Var även idag iväg och tittade på brorsans  nya lastbil, igen. Haha. Han är så söt, han är så stolt och nöjd över den, han har ju plockat ihop allting helt själv. Gjord precis efter hans val. Jag kan säga er det att den dessutom är riktigt fin! Sen så säger han det, synd att jag inte hinner få den till denna resa för i så fall hade jag åkt en dag tidigare för att få testsova i lastbilen. - Då är man mupp!
Just nu saknar jag mina tjejor ganska så mycket, det är inte kul.


Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Vi ska ses imorgon! :D

2009-06-21 @ 20:23:55
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0