Det jag gjort d senaste 2 dygnen

Hallå där!

Det var ett tag sen nu jag fick tid att sätta mig vid datorn, men har haft ganska så mycket annat för mig som varit viktigare. Hehe.
Just nu befinner jag mig hos Storebror, har sovit här i natt. Skönt, älskar verkligen hans soffa. Haha.

Midsommaraftonen blev väldigt trevligt. Den började med att käka lite lunch ute hos farsgubben, blev sill med  nubbe utan sill. Åsa, Per och Jompen var även där ute och det var kul.
På kvällen blev det fest hos Micke, var trevligt. Fast jag undrar faktiskt varför en del är så jäkla svartsjuka av sig?! Kvällen hos Micke var ialf lyckad, och den spårade inte ut - skönt! Förutom att en kille började krossa glasfönster med knytnäven, men det blev bra till slut. 
Träffade även lite gammalt folk där som man inte sett på länge, och tack vare det fick jag utskällning av en person för hon tycka sig att jag försökte ta hennes pojkvän, var på att det bara var min barndomskompis som kramade om mig. So sick! 

Midsommardagen, igår alltså var trevlig. Var ute hos pappa på förmiddagen och frammåt eftermiddagen åkte jag till Joakim. Tanken var att åka till Nora, men eftersom det började regna precis då blev det inget. Tack och lov lite senare på kvällen klarna det upp så först gick jag, Joakim och P3 och åt på Jensens Bofhus, (eller vad det nu hette, hehe) det var riktigt gott! Mmm... Mumma!
Efter cyklade vi runt oset och runt där nere vid alnängsbadet, småbåtshamn och sådant. Efter blev det att sätta sig på Pitcher's riktigt trevligt. Tog några öl och hade det gott! Fast eftersom det inte var bestämt att vi skulle dit hade jag ju självfallet glömt legget hemma, men hade turen med mig och han släppte in mig ändå =)

Nu ska jag nog straxt hem, dushca och fixa och sedan iväg till pappa som fyller år idag.
Ni fick ialf lite sammanlagt om vad jag gjort de dagar jag ej har upptaderat.

puss, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0