Thank you very much!

Kvällen igår var trevlig med flickorna :)
Synd bara att inte Mella kunde komma.
Först blev det lite tacokäk! Sedan blev det bara väldigt mycket mys.



Det blev att fixa musik då vi fann både den ena och den andra låten, men kvällens bästa blev självklart "Chili con carne". HAHA... Vi låg dubbelvikta av skratt, och jag vet inte om det enbart var jag, tror inte det.. Men helt plötsligt började man tänka på Adde G, haha...

Även så blev det ganska mycket goa minnen, och mycket härligt skratt. Jag ler fortfarande för mig själv när jag tänker på det, och hur jäkla orenlig man kan vara med en disktrasa.. Haha! Samt Ivars engelska uttal..

M a l i n

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA! Thank you verry much

2009-06-13 @ 22:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0