Studenten 09

Jahapp, så var det studenten igår. Blev att firas kan man säga, började med att kolla på de allihopa uppe på stan och sedan hem till Malin och gratta henne.
Kvällen blev tillbringad med Lisa och lite annat folk som kom till och från, vi var först på  fest och sedan drog vi till stadsparken som en del andra oxå gjorde. Hehe.

Fick reda på en del sjuka grejer igår som jag inte visste ifall jag skulle börja skratta eller gråta till, haha och så fick man träffa gamla vänner och sådant och det är ju aldrig fel!
Även om kvällen inte blev som den skulle så var den helt klart godkänd.

Denna dag har bara gått förbi och jag har inte gjort ett skit, kvällen skulle bli tillbringad med grillning och öl, men nu vet jag inte för om man kollar ut så bara öser det ner regn. Känner mig bara väldigt trött...

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0