Sol & Bad i Hidingebro

Denna dag har jag ungefär inte gjort någonting, fick skjuts av Farfar ut till landet, lade mig vid poolen och legat i solen.
Även Linda, Joakim och Malin var där. Det var trevligt. Edvin är så söt!
Det har varit 27 grader varmt i poolen, vilket har varit riktigt skönt. På eftermiddagen/kvällen så åkte jag hem till stan igen, träffade Joakim som kom hem i kväll igen. Skönt att ha han hemma igen, fast han åker ju snart igen. Surt!
Vi åkte till hjälmaren och skulle ta oss ett kvällsdopp, men vi doppade bara fötterna. Blev lite badkrukor... Hehe!
Jag kände också - Nejtack till sjö, jag föredrar ju pool. Då jag kan se botten och vet att det inte finns ormar/fiskar. Jag är lite skraj av mig!

Nu sitter jag här och har precis kollat på en film med Robert och Morsil, som var hur dålig som helst! Orkade inte ens kolla klart på den.
Snart blir det sängen, ska försöka gå upp tidigt i morgon för jag har lite att göra, sedan blir det att hitta på något med J & F m.fl.

/ M



Så man kan se ut, osminkad och solen i ögonen. SNYGGT! haha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0