Ser inte sina egna fel?

Haha, oj, ursäkta. Men jag var för ovanlighetens skull nyligen inne på en blogg, som för övrigt är "omtalad/känd", jag behöver inte nämna vem, en del som är bloggläsarenördar kanske har koll ändå. Men där har hon gjort ett inlägg om hur hon blir förbannad på tjejer som är blonda och lägger upp bilder på sig själva, som visar för mycket hud (bröst) och hur irriterad hon blir att de inte kan vara naturliga som hon själv. Hahaha.. Vad ska jag säga, hon har själv bokat tid för bröstförstorning, är blond och jag tycker att allt man får se ser bara så fejk ut. Fast det är ju min åsikt. Tror inte hon själv riktigt ser det alla andra ser, haha.
Hon kanske inte ska klaga på alla andra när hon gör exakt samma sak.
Kul var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0