Min dag idag.

Dagen har blivit tillbringad med att tvätta och träffa Lisa, det blev att gå på stan, gick även till stadsparken och tog en glass!
Senare så träffade jag även Fia ett tag, det var oxå trevligt, synd att jag inte kunde följa med henne sedan, men eftersom jag ska jobba i morgon och börjar vid 06:30, kändes det inte så smart. För min egen del blir det snart sovtime, inte riktigt ännu men funderar på att lägga mig och läsa, man blir ju ganska seg utav det, fast eftersom boken jag läser är ganska spännande just nu kanske det blir motsatt effekt?!

Har nu lånat One tree hill säsong 5 av Lisa, så ska försöka ta mig igenom den, kan bli lite segt eftersom jag faktiskt blir sjukt galet rastlös genom att titta på film/tv och i perioder spyr jag nästan bara jag hör "titta på film/tv", hehe.
Låter kanske nu som dubbelmoral, men jag kollade faktiskt på ett avsnitt, och det var jobbigt, jag nämligen satt och storbölade, då snackar vi inte om lite tårar i ögonen, det bara rann nerför kinderna hela tiden. Jag är ganska känslig sådär, har jag märkt.

Nehe, slutprat om mitt serietittande, nu ska jag gå och byta min tungstav, till en kortare som jag faktiskt tänkt göra i evigheter, men nu blir det av. Sedan blir det att krypa ner och fortsätta min spännande läsning... Hehe.

puss !


Hittade en riktigt gammal bild oxå, men den gillar vi! Den tog för 2 år sedan :O
Fasen vad tiden rinner förbi, är väl 30 innan jag hinner blinka?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0