Midsommar!

Trevlig midsommar på er alla.
Den kommer jag att tillbringa med att först äta ute hos pappa, sedan blir det party!

Egentligen tycker jag att midsommar är en ganska onödig tradition, om man inte har småbarn eller liknande för då kan de bli småmysigt, tyckte ialf jag som liten då hela släkten på pappas sida kom över, slog upp husvagnar och sov kvar, hade tävlingar och annat mys, men annars som idag när man är lite äldre så finns det inget att "fira", ännu en anledning för svenskarna att ta till sig alkoholen...
I för sig, vilket även jag kommer att göra idag. HAHA.

å

Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Nörd! ;D

2009-06-20 @ 16:36:11
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0