Lillebrorsan!

Jag har fått en uppsjö av knasiga mms av lillebror. Som jag skrev igår är han i Göteborg och ska vidare mot Köpenhamn. Förut ringde han upp mig och berättade att de låg och solade i en park i Göteborg, och så hade det kommit 2 st alkholister till parken, då hade käre lillebror ringt polisen och tipsat om alkholister i parken... Så sedan låg de och spanade när polisen kom och hämtade alkisarna. Vem får ens en sådan idé? Haha.
Fick även då ett mms som innehöll en film om hur de har filmat alkisarna... Bror, bror, bror, varför så knäpp ?

Fick andra goa mms också, en av dem innehöll en söt bild på deras fina vinster från gårdagen på Liseberg.


Haha.. Mupparna!


- Jag saknar faktiskt mina bröder nu när de båda två är borta.

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0