La familia Peterson

Hello.

Denna kväll skulle egentligen blivit tillbringad på en uteservering med en öl framför sig, men så blev det dock inte. Slutade med att syskonskaran la Peterson satt och grillade med några andra hemma hos Storebror, sedan blev det ngn öl där.

Senare åkte vi till Ånnaboda, kollade läget där och drog en sväng på stan. Fan vad jag älskar att åka bil! Dessutom så slocknar man väldigt skönt i dem, märkte vi av förra helgen när jag satt och sov så himla skönt i P3s bil och så öppnar de dörren så jag ramlade ut. Aja, skönt är det!
Nu sitter jag här, är så jäkla trött så det var ganska skönt att komma hem tidigt.
I morgon blir det nog att hälsa på min käre farmor innan den stora D-dagen, lite smått nervös faktiskt.

Nu ska jag bädda ner mig och försöka sova lite, kan bli svårt... Hehe.
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0