Jobb

Hallå där,

nu har jag nästan precis vaknat, jag råkade visst somna. Började ju jobba tidigt i morse och det var ett kort pass så när jag kom hem tänkte jag vad skönt nu kan jag lägga mig och kolla på ett till avsnitt av One tree hill, men jag råkade somna istället. Säger ju det, jag och tv går inte ihop. Haha.
Hur som helst, nyvaken som jag är just nu funderar jag på om jag ska ge avsnittet ett nytt försök eller ifall jag ska fixa lite lunch.

Lite senare ska jag passa på och följa med mor min och Fredrik och handla, för då kan jag övningsköra, hehe. Så håll er inne!

På tal om något annat så kan jag säga er att jag är urless på detta väder, allt gräs och pollen och denna förkylning som är envis som få.

Lika bra att kila iväg och titta klart på avsnittet, men tror jag ska sitte upp den här gången... Hehe. Jag är trött och seg och märker att jag skriver väldigt osammanhängande, mer än vanligt;)


M


Alltså jag saknar faktiskt detta gosedjur, hade jag haft den hade jag nog sovit 10x bättre, och jag undrar var den befinner sig? Tjuven till denna ska få en rak höger.. Sådant kan jag allt! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0