Inget du behöver

Gårdagen blev kanske inte riktigt som man tänkt sig, men det är som det är. På kvällen blev det att titta på filmen "vi hade ialla fallt ur med vädret, igen" den är ganska skön faktiskt, gillar en del av deras kommentarer! Hehe.
Efter så stannade jag kvar och sov hos Joakim, men blev inte speciellt sent eftersom jag började jobba klockan 06:30 idag.
Nu sitter jag här och ska lägga mig på sängen igen, är ganska seg. Måste ladda inför ikväll eftersom jag m.fl. ska ut och kolla på Fashion Pack, och den börjar efter fotbollen så måste få lite mer energi. Märks att jag redan har vänt på dygnet en del, hehe .

Skulle behöva städa lite, som jag egentligen hade tänkt att göra men orkar fasen inte det, skulle även behöva städa ur min garderob, för just nu ligger allt bara inslängt där och varje gång man öppnar dörrarna blir man lika rädd för att få allt över sig.

Det är kallt så nu ska jag nog lägga mig under en fillt och kanske... zzZZzz ... = )

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0