Förbjudet!

Ibland önskar jag att man kunde spärra vissa sidor på min dator, så att jag inte kan besöka dem. Det går säker att göra också, men jag vet inte hur man gör det.
För jag går in på en speciell sida hela tiden, och det är lika nära varje gång att jag försvinner för stunden från verkligheten och lägger massor av produkter i "kundvagnen" och är nära på att beställa dem. Vilket inte är bra eftersom jag inte har pengar till de. Jobbigt och få en räkning som jag inte kan betala?! Hehe..
Måste sluta med det där..
Gjorde så för ett tag sen, och vips så låg One tree hill i min brevlåda, plus lite andra filmer. Dessutom har jag inte ens tagit bort plasten på de där andra filmerna jag köpte. Hehe.
- INGET BRA!

Måste försöka sluta med det, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0