Fashion Pack

Eftersom jag skulle få tidigt besök idag så blev det att ställa klockan, och klockan 10:00 kom Krause in i mitt rum, haha... Jag var ganska död. Söt som hon är lägger hon sig bredvid och jag får vakna i lugn och ro.
Nu satte jag mig precis här, tänkte berätta med lite klipp och så vidare om går dagen. Just nu är det Krause som är död, ligger på min säng och halvsover, helt utslagen.
Vi ska straxt upp på stan och kolla runt lite, måste fixa lite grejer. Hehe.

Kvällen igår var trevlig, det blev först att gå och sätta sig på O'learys, kolla på matchen som vi ägde. Tog några öl och sedan blev det att gå vidare till Strömpis, där vi satt och väntade in att Fashion Pack skulle uppträda, det var gammalt material för den nya showen har premiär i juli.
Men bra var det!
Efter blev det att så småningom att gå hemmåt, nästan alla som var med skulle upp och jobba, hehe.


Här är Robert och Gustav som dansar:) Så grymt coola.
Det var ett av nummrena jag filmade hehe.

Här är ett till klipp på Thomas som gör Hero.
Jag har dock en ganska dålig kamera - min mobil. Haha... Men på ett ungefär:)
Det är bra på klippet men ännu bättre i verkligheten! :D

Nu ska jag försöka få liv i Krause och dra oss upp på stan.

Puss , M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0