Efterlängtade myskvällen.

Hejhopp!

Nu ska jag snart över till Joakim och ha filmmys, den kvällen tänkte vi ta i söndags, men har blivit förskjutet fram till nu. Ska bli skönt att komma hemifrån ett tag, känner att jag skulle behöva komma bort ett tag, riktigt långt!
Det blir ialf att sova kvar där till i morgon, mycket gött. Då ska jag även jobba, börjar 06:30.. Tidigt, men bara att gilla läget! Hehe.

Har varit på Marieberg idag, var riktigt längesen man var där. Fyndade 2 par linnen, en klänning (som jag inte är helt hundra över) och så köpte jag mig en kakeyeliner från Face också. Så nu är min lite fattigare.
Funderar på att ha det ena linnet i morgon, det är paljetter på det (paljetter gillar jag) men mamma ska ha något snarliknande så får se vad det blir.

Nu ska jag kila ner för nu är de snart här!
Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0