Dåligt humör blir tårar

Hallå!

Tanken var igår att det skulle komma ett till blogginlägg, men så blev det inte. Tyckte att dagen bara försvann, fast ändå gjorde jag inget speciellt. Igår var det verkligen en deppig dag, allt kändes bara "blä" och jag kände mig allmänt nedstämd och ledsen. Så jag var inte på humör och det välla lätt över på andra, förlåt.
Eftersom jag var allämnt nedstämd och satt och kollade på "One tree hill" kan jag säga att det blev en del gråtande... Haha.
Jag blev sådär konstig efter jag råkat somnat, efter jobbet alltså.

Efter blev det att åka med mamma och Fredrik för att äta, blev det gamla vanliga, hehe - Rosalis Deli. Men igår blev det faktiskt en besvikelse, maten var ganska smaklös, det gillar vi inte! Jäkla järntorget, på stortorget är det alltid mycket bättre hehe.
När vi var mätta och belåtna åkte vi och mötte upp Joakim, det var länge sen och jag det har varit riktigt tomt nu den här veckan då han varit i England och jobbat.

På kvällen var jag själv så då kom Jonny och Niklas över, det var riktigt trevligt. Vi satt och spelade kort, haha. Jag är bara så Kung på de!

När de åkt hem så blev det att kolla på "One tree hill" igen.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0