Charmtroll + Bad

Hello!

Dagen har mesta dels blivit spenderad ute hos pappa på landet, där blev det att ligga vid poolen och njuta av vädret. Fick även bada en del med Felix och Emilia, hehe.
Blev även att åka och köpa glass, testade något nytt (väljer alltid blåbär och choklad), det blev kokos och vitchoklad glass. Det var gott men mina favoritsmaker som jag skrev ovan slår allt! Jag är nog trots allt glassoman. Det är för underbart gott.
Nackdelen med att gå ut och lägga sig är att jag får allergisk chock, jag tål ju inte pollen, gräs m.m. så jag hade det lite jobbigt med ögonen.

Sen jag kommit hem har jag tagit det lugnt, ska nog snart göra det jag egentligen måste göra, men tar lite emot hehe.
Jag blir så sur på Niklas och Jonny, eller ska jag säga avundsjuk?! haha.. Idag åkte de till Göteborg, gick på Liseberg, efteråt blev färden vidare mot Köpenhamn.. Det vill jag också göra!

Kvällen blir tidig, även om det vore trevligt med ännu en cykeltur, hehe. Ut i det underbar kvällsvädret ialf, men eftersom jag ska jobba i morgon och börjar redan 06:30, blir det inge sådant ikväll. Spar mig till fredagen, hoppas det blir som vi tänkt bara=) Hehe..


Dessa är för goa! Hehe


Ett litet charmtroll de där =)


BILDBEVIS, något gulhuvud badar visst.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0