Boys,boys,boys


Hello!
Denna dag har bara svischat förbi, känns som jag inte fått något gjort och att jag har en hel lista som skulle behöva göras. Fast bara att gilla läget.
Sitter och funderar lite över midsommarafton, vet inte än vad som händer men tror faktiskt att den blir ganska lugn, ialf som det känns ikväll och så blir det att käka hos pappa och så kanske man drar vidare. Beror lite på vilka som kommer dit och vad annat som erbjuds, hehe.
Fast med kläder? kan man bära svart även att det är midsommar och att en del tycker att på midsommar ska det vara vitt och sommrigt? Så för er som läser detta inlägg, kan man ha svart? Eller ska man ha något mer mellanting mellan vitt och svart?
Hoppas det blir fint väder, vad som helst men inte regn. Så man kan vara ute... Fast sannolikheten att det regnar känns ganska stor med tanke på dessa dagar som varit hittills, och hur många midsomaraftonar har man haft med regn egentligen? - Ganska många!

Just nu har jag gjort det jag alltid lyckas göra, analyserat. Och jag skulle egentligen kunna skriva en uppsatsliknande inlägg om det jag analyserat över, men tror att det är värt att behålla för mig själv. Blir krångligt och mycket konstiga frågetecken som jag inte tycker om. Fast vem säger att de får rätten till?
Nej, ska som sagt inte fortsätta... Hatar att jag jämt och ständigt sitter och analyserar de mesta, det tar kol på min egen hjärna. Det ska bli ett mål, att försöka sluta analysera. Och nu ska ni inte tro att allt är så invecklat, jag kan sitta och analysera för mig själv varför Örebro har 20 mil till Stockholm och 30 till Göteborg, typ, ett dåligt exempel men sant. Varför är det egentligen så? När jag var liten var det en gåta för mig varför det var 50 mil mellan Göteborg och Stockholm och inte bara 10mil?! Nu börjar jag spåna iväg... Haha

Är förresten väldigt sugen att åka till Stockholm, olika skäl. Men för de mesta för shoppingens skull, om man ändå bara vore lite rikare. Sen vore det kul att festa där igen. Hehe. När jag även nämt Göteborg, kan ja också nämna att jag är sjukt sugen på att åka dit och gå på Liseberg.

Jag hade en underbar dröm i natt, en konstig men underbar. När jag vakna blir jag lite sorgsen för ja insåg att de var en dröm och ville bara försöka somna om och komma in i den igen, vilket var omöjligt. Så typiskt.
Ryser i hela kroppen nu när jag bara tänker på den... Haha, så vackert underbar. Kanske ska behålla den för mig själv, sägs ju att det blir verklighet då?! Även om det är omöjligt, för det var en invecklad och osammanhängande dröm. Haha.

Ska väl avsluta detta också, blev trots allt något uppsatsliknande, dock inte om mina analyseringar... Men kan säga att dagens knepiga analys som jag nämnde ovanför ialf handlade idag om olika beteenden. Varför liksom?
På tal om dröm, börjar jag tänka på lite annat (ovanligt) jag saknar verkligen vissa personer, även är de inte så långt ifrån mig, men har inte träffat dem på ett tag. Och då är det för en del bara några dagar, medan på andra är det lite längre tid...

Hur som helst, ska försöka avsluta här.
Puss, Nalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0