Bishop & O'learys!

Denna sol är underbar men gör så att mina krafter tar slut hela tiden. Fast jag klagar inte för det! Efter lite käk och Sådant hos Joakim råkade jag visst slumra till på soffan, hehe. Skönt var det, även om det kanske bara var i 20 min. Missade tyvärr deras race, haha!
Lite senare drog vi upp på stan och satte oss på O'learys, tog in en varsin öl, men de stängde ganska tidigt så då gick vi vidare till Bishop. Det var trevligt.
Vi satt och snackade en del gamla minnen... Både roliga och sorgliga. Så kan det vara.

Nu har jag precis kommit hem och funderar på att göra mig färdig för sängen. Men allra helst skulle jag vilja göra det som vi snart ska göra, om det blir som man tänkt sig, men tror faktiskt det och jag hoppas det. Synd bara att jag börjar jobba nästa vecka, men ska samtidigt bli skönt. I really need this money!  hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0