Bad och date med girlsen

Idag har jag varit ute hos pappa och badat med Lisa, Jocke, Fia, Niklas, Jonny, Vickan och Christian. Det var kul! Så jäkla skönt, var 27 grader varmt i poolen, om det inte t.o.m hade stigt lite.
Efter badet blev det in till stan, jag och Lisa skulle träffa Johanna. Kändes skönt. Eftersom Johanna var hungrig som en varg och var sugen på mcdonkan, satte vi oss där.
Sedan åkte dem hemåt.
Nu sitter jag här men ska cykla över till Joakim, käka lite gott och ta någon öl. Älskar verkligen detta väder!
Egentligen skulle jag behöva vara hemma och fixa en grej, tvätta, städa och diska. Men det blir morgondagens problem, hehe.

/ M


Trion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0