Strömpis!


Kvällen igår blev lyckad!
Hade nog egentligen tänkt mig en lite mer lugn kväll och farmför allt inte en för sen kväll eftersom jag varit så trött och har svårt att sova längre på förmiddagarna men ändå ville vara utvilad så som idag ( är ledig idag ) .
Hur som helst, tanken var från början att träffa Fia, men blev lite ändrade planer så jag och Daniella gick till Strömpis itsället, började för festa och fixa hemma hos mig, sedan på Strömpis träffade vi Vendela och Elvira, så vi 4 hade en riktig trevlig kväll. Det bör göras om.
Efter gårdagskvällen fick jag en annan syn  på vissa saker, tror att det är postivit, beror också självfallet på vem man frågar, hoppas på det bästa ialf. Hehe.
Frammåt småtimmarna blev det att gå hemmåt och sova, och mycket riktigt så vaknade jag vid 7 i morse, lyckades somna om 1 timma.. Sen var det kört. Är as trött nu och ska i morgon upp vid 5 för att jobba, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0